Thursday, May 10, 2012

My April Favorites/Mes favoris d'Avril

Happy Thursday ladies! April has been a month full of discoveries beauty wise. But what stood out? Here are my April favorites aka products I would recommend. ;)

Bon Jeudi les filles! Le mois d'Avril fût un mois de découvertes beauté pour moi. Donc voilà les produits pour lesquels j'ai craqué (ou re-craqué dans certains cas) ce mois-ci... i.e. ceux que je vous recommanderais sans hésiter!


Nails/Ongles:


Maybelline NY Color Show nail polish in Orange Fix 


OPI Just Spotted the Lizard (Spiderman Coll.)



Lips/Lèvres:

Marcelle Lux Gloss Crème (Chiquita) - Maybelline NY SuperStay 14HR  lipstick (Eternal Rose)

Marcelle Chiquita - SuperStay 14 HR Eternal Rose


Eyes/Yeux:

Maybelline NY Master Precise by Eye Studio Liquid eyeliner/Traceur liquide pour les yeux

Kat Von D True Love Eye Shadow Palette/Palette d'ombres à paupières

Peanut & Rebekah (1st shade & 3rd shade from the left/1ère et 3 ième teintes à partir de la gauche)

Annabelle Le Big Show Mascara
                                                                              

Annabelle Le Big Show lashes




Skin Care/Soins de Peau:

MaryKay Botanical Effects toner (Formula 3 for oily skin/formule pour peaux grasses).
The line contains no synthetic dyes or fragrances. I just spray on a cotton round and dab all over my face. It removes left behind dirt and residu, tightens pores and clarifies the skin.
La ligne ne contient aucune teinture synthétique ou fragrance. Un ''spray'' sur un tampon de coton rond que je tapotte ensuite sur tout le visage. Ce qu'il fait: débarasse la peau des résidus et des saletés, reserre les pores et clarifie la peau.

MaryKay Botanical Effects Freshen Formula 3 toner (oily skin) - Astringent 3 Botanical Effects (peaux  grasses)

And of course my beloved, must have or I will die (not really...but I would look like death lol), Marcelle 1st Wrinkles Eye Contour Cream.
Et bien sur, mon essentiel ''je ne peux vivre sans lui'' soin contour des yeux: Marcelle 1ères Rides Crème Contour des Yeux.



What products have you been loving this month? Any new recently discovered gems?
Quels produits avez-vous aimé ce mois-ci? Avez-vous fait des découvertes beauté?

No comments:

Post a Comment